Search

calafiguera_mallorca
16th of April 2019

Mallorca, estiu 2018

S’està convertint en tradició anar a Mallorca cada estiu. Tan a prop, i quan soc allà hi ha moments en què em sembla que sigui en un lloc molt més remot, on màgicament parlen la meva llengua, tinc 4G al mòbil i hi impera la slow life del Mediterrani: és el millor dels dos mons.

Ja vaig fer un resum de la penúltima escapada del juny del 2017, ara toca la del setembre del 2018. En aquesta ocasió vam fer una altra ruta hedonista per Mallorca, molt ben curada per l’Antònia (mil gràcies!), amb banda sonora de luxe inclosa. La nostra cançó de culte va ser About today, de The National, tema que teníem pensat des que vam escoltar el grup al Primavera Sound el mateix estiu. És una cançó idònia per a road trips relaxats, en què tan acompanya la melodia com la lletra, que parla d’avui… Avui, aquí i ara: és tot el que tenim.

DIA 1

Esmorzar de llonguets (entrepans típics) a Es Vaixell de Palma + visita al far de Ses Salines (el punt més meridional de l’illa, des d’on es veu l’illa de Cabrera) + bany a cala s’Almúnia + visita a l’arc natural d’Es Pontàs + passeig per cala Figuera + sopar a Can Picafort

formentor_mallorca

DIA 2

Matí de paddle surf a Sa Marina (badia de Pollença) + dinar top sota la figuera al pati del restaurant vegetarià Bellaverde + volta pel Port de Pollença + posta de sol a La Victòria

mallorca2018

DIA 3

Volta per Sa Pobla + visita a Valldemossa, poble d’interior pintoresc + tarda de feina a casa (work hard, play hard)

valldemossa_mallorca

DIA 4

Esmorzar hipster a La Molienda de Palma + volta per la ciutat + aeroport i cap a casa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

newsletter

ABOUT

The Perfumed Backpack is the ultimate piece of luggage for hopeless adventurers. With heart notes of wanderlust, it emanates the beautiful scent of life.

Recent Posts

Instagram

Instagram has returned invalid data.